Ga naar inhoud

DVD converteren naar ?


Aanbevolen berichten

In navolging van een eerder topic heb ik weer een vraag:\r\n\r\nIk heb nu een samsung lcd tv (LE40B652) waar een USB aansluiting op zit. Hier kun je een externe HD op aansluiten.\r\nUiteraard heb ik dit al geprobeerd en het werkt.\r\nFotos en Muziek speelt hij zonder meer af, maar met video kom ik er nog niet helemaal uit.\r\n\r\nIk had een mapje met Video TS / Audio TS bestanden gevuld van een film. Zeg maar 1 op 1.\r\nNu moest ik, om het te bekijken, het eerste VOB bestand aanklikken en dan speelde de film.\r\nEchter de ondertitels krijg ik op deze wijze niet te pakken.\r\n\r\nIk moet dus kennelijk converteren naar iets anders, DivX duurt vreselijk lang en valt eigenlijk een beetje af.\r\nZijn er nog meer conversies mogelijk waarbij ik de kwaliteit en uiteraard menu instellingen zoals ondertitels wel mee kan pakken ?\r\n\r\nGr. Jack
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;477978]dat werkt niet met wat hij wil .\r\nsluit de externeschijf eens aan op je pc , heb je dan wel ondertitels .?[/QUOTE]\r\n\r\n1) inderdaad wil ik zonder dvd\'s te branden gaan kijken, dat scheelt mij een hoop geld.\r\n2) als ik hem aan de pc hang, kan ik via windvd de ondertitels aanzetten of in het menu.\r\nMaar dan start hij ook automatisch.\r\nDubbelklik ik op een Vob bestand, dan heb ik geen ondertitels.
Link naar reactie
[quote=tjoekse;477989]pak het ifo bestand eens .[/quote]\n \nIk heb een externe mulimedia schijf ,,en daar moet je ook het ifo bestand selecteren .\nDan kom ik gewoon in het dvd menu ,en kan daar met de afstandbediening van de externe drive alles instellen.\n \nMaar bij Cyber2001 zouw dat best wel eens niet kunnen werken ,,want de drive heeft geen afstandbediening ,denk ik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...