Ga naar inhoud

Laatste deel film ontbreekt in Studio 9.


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk ben Karin en nieuw op dit forum. Ik heb al diverse films bewerkt in studio 9, zonder al te veel problemen en met veel plezier. Nu loop ik echter tegen een probleem aan en ik hoop dat iemand mij kan helpen.\r\n\r\nIk ben nu bezig met een nieuwe film. De bestanden zijn goed overkomen van de camera op de pc. Als ik het filmbestand (.avi) via de mediaplayer bekijk is er niets aan de hand. De film duurt ongeveer 59 minuten en alles wordt afgespeeld. Zodra ik de film in de een project zet (of via Studio 9 bekijk), dan ontbreekt het laastste half uur van de film. Na 34 minuten houdt het op en is er volgens Studio 9 geen film meer. Kan het bestand ook niet verlengen in de bewerkbalk.\r\n\r\nHoe kan dit en hoe kan ik ook het tweede half uur film in een project zetten, zodat ik het kan gaan bewerken? Ik hoop echt dat iemand een antwoord heeft, want dit is heel frustrerend.....\r\n\r\nGroeten,\r\nKarin
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...