Ga naar inhoud

Windows Vista loopt steeds vast


Aanbevolen berichten

Hee mensen,\r\n\r\nWeet niet of ik het hier juist plaats, maar ik heb problemen met mijn windows vista zoals jullie hebben gelezen loopt ie telkens vast ik heb alle updates die verkrijgbaar zijn al geinstalleerd, heb gekeken of het aan de hardware kan liggen heeft niks geholpen. Maar wat ik het vreemde vind ik heb xp en vista op deze pc draaien en xp heeft helemaal geen problemen dus voor mij is het 1 groot raadsel. Hoop dat iemand hier een idee op heeft :)\r\n\r\nMvg,\r\n\r\nKris
Link naar reactie
Nee daar heb ik nog niet naar gekeken, is daar een speciaal programma voor? Of word dat ouderwets op internet zoeken? Ze hebben het zelf allemaal in de winkel gedaan en zeiden dat het zou draaien zonder problemen zowel vista als xp maar kan er moeilijk na terug want ze fijn failliet.. Ik zal maar is gaan kijken dan dit is al 1 stap in de goede richting :)
Link naar reactie
Maar normaal als pc vastloopt hoort ie toch een piep te geven? Maar ik hoor niks en alles bevriest en enige manier om em weer aan de praat te krijge is de reset button.. Ik ben nou bezig met nieuwste driver voor de netwerkkaart. En daar zal ik ccleaner en adv system care is proberen :) Bedankt voor jullie hulp!
Link naar reactie
[QUOTE=xreplayx;477128]Ik heb alle programma\'s al gebruikt :) En zit nu al weer half uur op vista zonder problemen dus het lijkt de goede kant op te gaan :) Heb wat drivers geupdate ccleaner gebruikt en adv system care dusja. Ik zie wel hoe het loopt ! :)\r\n\r\nBedankt![/QUOTE]\r\n\r\nMocht je toch nog problemen ondervinden, de eerste stap is altijd even in je \'logboeken\' kijken waar het eventueel fout is gegaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...