Ga naar inhoud

partitie


Aanbevolen berichten

ik heb een probleem in windows vista.\r\nik heb een lege partitie verwijderd en wil die ruimte nu bij een andere partitie invoegen. maar het blokje waar staat volume uitbreiden is grijs. \r\nEn dit is alleen bij mij C partitie, want bij mijn E partitie(Data) kan het wel??\r\n\r\nHoe moet ik dit oplossen??
Link naar reactie
Ik denk dat je hetzelfde probleem hebt als ik:\n\nJe kunt \"unallocated space\" links van partities niet erbij voegen\n\nDus als je \"B\" links van \"C\" hebt staan, en je verwijdert \"B\" kun je C niet naar links uitbreiden.\n\nIk heb gehoord dat het met 3rd party software wel kan (C naar links verschuiven) maar dat de partitie dan niet meer herkent wordt (en dan ben je nog verder van het huis)
Link naar reactie
[QUOTE=Andreasvos;476859]ik heb een probleem in windows vista.\r\nik heb een lege partitie verwijderd en wil die ruimte nu bij een andere partitie invoegen. maar het blokje waar staat volume uitbreiden is grijs. \r\nEn dit is alleen bij mij C partitie, want bij mijn E partitie(Data) kan het wel??\r\n\r\nHoe moet ik dit oplossen??[/QUOTE]\r\n\r\nJe dient die ruimte naast de partitie te plaatsen waar hij bij moet, let er wel op dat het vaak ruimtes zijn van gewiste logische stations in een extended partitie, die dien je dan ook kleiner te maken.\r\n\r\nEr zij 2 gratis tools ervoor om dat gewoon in windows te doen als je de partitiemanager van Vista zelf onhandig vind.\r\n\r\n[url]http://www.partition-tool.com/personal.htm[/url]\r\n[url]http://www.paragon-software.com/home/pm-express/download.html[/url]\r\n\r\nHoef je de achterhaalde Linux varianten niet te gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...