Ga naar inhoud

Application Data


Aanbevolen berichten

Bij het zoeken van een fout (zie mijn vorige vraag: [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=58246[/url]) ontdek ik dat onder:\r\n\r\nC:\\Gebruikers\\mijn naam\\Local Settings\\Application Data een volgende map \"Application Data\" staat en daaronder weer een map \"Application Data\" en daaronder weer eenzelfde map enzovoorts, enzovoorts. Tot wel 20x. Deze directories lijken identiek.\r\n\r\nKan ik na de eerste Application Data de volgende gewoon wissen?\r\nOf hoort dit zo?\r\n\r\nHeel benieuwd naar het antwoord.
Link naar reactie
Raar probleem, waarvan je eigenlijk de oorzaak moet zien te vinden. Ik heb geen idee.\n\nWissen zou ik niet direct doen... Ik zou alle submappen genoemd Application Data kopiëren en op een andere locatie zetten en de eerste van de serie herbenoemen naar \"oud Apllication Data\".\nDaarna de submappen in C verwijderen.\nMocht het mis gaan dan kun je altijd nog de \"oud\" map terugzetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...