Ga naar inhoud

PC zeer traag, Hoog CPU verbruik


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal\r\n\r\nIk zit al een tijdje met een irritant probleem en ik vroeg me af of jullie me mss zouden kunnen helpen. Ik heb al een tijdje een notebook die sinds een jaar ofzo telkens na een paar weken goed werken opeens zeer traag wordt. Het bootscreen van XP blijft dan soms ook een paar minuten laden en de muisaanwijzer hapert heel vaak. Als ik naar het CPU verbruik kijk dan staat hij altijd zo rond de 95% terwijl er geen enkele toepassing draait.\r\n\r\nIk heb dit al enkele keren opgelost door hem te herinstalleren maar dit kan ik toch niet continu blijven doen?\r\n\r\nAls iemand met zou kunnen verderhelpen...\r\nAlvast bedankt\r\n\r\nGreetz
Link naar reactie
Hoe heb je de beveiliging van je notebook geregelt?\r\n\r\nDownload, installeer en blijf [B]MBAM[/B] gebruiken.\r\nAl meteen na de installatie wil [B]MBAM[/B] zijn database opwaarderen – toestaan dus.\r\nOok bij herhaald gebruik: eerst de tab [B]Update[/B] aandoen!\r\n\r\n[url=http://www.idealsoftware.nl/MBAM/][B]Download MBAM[/B][/url]\r\n\r\nStart [B]MBAM[/B] en kies voor [B]Snelle Scan[/B]\r\n \r\n\r\n[COLOR=\"Red\"][B]N.B.: Vistagebruikers starten MBAM via rechtsklikken en kiezen voor [COLOR=\"Blue\"]Als Admistrator uitvoeren[/COLOR]![/B][/COLOR]\r\n\r\nHet scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig. \r\nWanneer de scan voltooid is, klik dan op de knop [B]OK[/B] , daarna op de knop [B]Bekijk Resultaten[/B] om de resultaten te zien. \r\nZorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klikken op: [B]Verwijder geselecteerde[/B] . \r\nNa het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.\r\n\r\nHet log wordt automatisch bewaard door [B]MBAM[/B] en dat kan je terugvinden door op de tab [B]Logs[/B] te klikken in [B]MBAM[/B] . \r\n\r\nIndien [B]MBAM[/B] moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven – dan telkens op [B]OK[/B] klikken! \r\nDaarna zal [B]MBAM[/B] vragen om de Computer opnieuw op te starten - dus sta toe dat de computer opnieuw opgestart wordt.\r\n\r\nPost het MBAM log.
Link naar reactie
Niets gevonden. Maar toch, hier het logje:\r\n\r\n[CODE]Malwarebytes\' Anti-Malware 1.39\r\nDatabase versie: 2461\r\nWindows 5.1.2600 Service Pack 3\r\n\r\n18/07/2009 22:42:10\r\nmbam-log-2009-07-18 (22-42-10).txt\r\n\r\nScan type: Snelle Scan\r\nObjecten gescand: 114581\r\nVerstreken tijd: 19 minute(s), 12 second(s)\r\n\r\nGeheugenprocessen geïnfecteerd: 0\r\nGeheugenmodulen geïnfecteerd: 0\r\nRegistersleutels geïnfecteerd: 0\r\nRegisterwaarden geïnfecteerd: 0\r\nRegisterdata bestanden geïnfecteerd: 0\r\nMappen geïnfecteerd: 0\r\nBestanden geïnfecteerd: 0\r\n\r\nGeheugenprocessen geïnfecteerd:\r\n(Geen kwaadaardige items gevonden)\r\n\r\nGeheugenmodulen geïnfecteerd:\r\n(Geen kwaadaardige items gevonden)\r\n\r\nRegistersleutels geïnfecteerd:\r\n(Geen kwaadaardige items gevonden)\r\n\r\nRegisterwaarden geïnfecteerd:\r\n(Geen kwaadaardige items gevonden)\r\n\r\nRegisterdata bestanden geïnfecteerd:\r\n(Geen kwaadaardige items gevonden)\r\n\r\nMappen geïnfecteerd:\r\n(Geen kwaadaardige items gevonden)\r\n\r\nBestanden geïnfecteerd:\r\n(Geen kwaadaardige items gevonden)[/CODE]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...