Ga naar inhoud

Uitzending gemist en Windows Mediaplayer


Aanbevolen berichten

[FONT=\"Verdana\"]Ik kan zowel via IE8 als via Firefox 3.0 niet naar \"Uitzending Gemist\" kijken. De voorafgaande reclame wordt wel getoond(hier heb je Flash Player voor nodig). Dat werkt. Daarna gaat het fout en gebeurt er niets meer. Ik heb een nieuwe codecpack geïnstalleerd maar dit mocht niet helpen. Het vreemde is dat e.e.a. wel werkt al ik QuickTime gebruik, maar ik krijg het beeld dan niet beeldvullend.\r\nIk gebruik Vista Ultimate 64. Met de helpfunctie van Uitzending gemist kom ik er niet uit, omdat mijn versie van Media Player hiermee niet overeenkomt.[/FONT]:cool::confused:
Link naar reactie
Probeer het eens met Silverlight van Microsoft. Wordt ook gebruikt bij NED 24.Soms moet je ook iets langer geduld hebben, totdat het programma \'gebuffered\' is.\n\n[url]http://nl.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Silverlight[/url] en\n\n[url]http://www.microsoft.com/silverlight/get-started/install/default.aspx[/url]
Link naar reactie
[quote=TonyL;478392]Ik denk dat ik er uit ben.\nIk gebruik Windows Vista Ultimate 64-bit en ik denk dat het hier niet goed gaat.\nOp een laptop met Windows Vista Business (32-bit) werkt het wel.\n:(:(:(:([/quote]Dat kan heel goed zelfs, want er is , ondanks vele beloftes van Adobe, nog steeds geen x64 ondersteuning voor Flashplayer.\nMaar als het goed is heeft een x64 versie van windows ook een 32 bits IE aan boord.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...