Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo lezers\r\n\r\n\r\nIk heb zo\'n 1400 fotos en wil deze op een DVD zetten , het gaat over normandie en dat bestaat uit verschillende stranden en ook muzea\'s nu komt mijn vraag!\r\nIk wil een gebieds overzicht hebben waar ik een strand aan kan kliken en na het strand een kleiner gebied en dan naar een muzeum of strand gedeelte zodat de fotos per groep wat kleiner worden! Is dit mogelijk zoja hoe! :confused:
Link naar reactie
Begrijp de vraag niet zo goed. Als ik het goed begrijp, wil je een soort plaatje hebben, waarop je kunt (door)klikken en dan alleen die foto\'s zien, die daarop betrekking hebben. \nEn dat branden op een dvd.\n\nAls het al mogelijk is, zul je zelf heel veel werk moeten verrichten om al die 1400 foto\'s te (her)rubriceren. Staan ze nu al in (sub)mappen?
Link naar reactie
Ik heb ze in mappen staan en het zijn er +/- 5 per strand en het zijn 5 stranden en 2 steden en per strand heb je een aantal muzeums en om nu niets door elkaar te krijgen wil ik een klik menu waarin ik naar één muzeum kan! zie uit leg!!!!!\r\n........................................... museum\r\n...................................plaats strand\r\n.............................................duine\r\n...................strand.......plaats\r\n................................................\r\nkaart......................................\r\n...................strand\r\n\r\n\r\n\r\nIk hoop dat dit wat duidelijkheid geeft? (tot plaats bijna geen foto\'s):(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...