Ga naar inhoud

Koppeling instellen


Aanbevolen berichten

Hallo,,\r\n\r\nProbleem: Zodra ik een PDF of dergelijk bestand als e-mailbijdrage ontvang via Windows mail, En ik wil die openen kom er te staan \"Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Koppelingen instellen van het Configuratiescherm\" Nou wil ik dat doen maar ik kan nergens het onderdeel koppelingen vinden in het configuratiescherm. Als ik het bestand eerst opsla op het bureaublad kan ik het wel gewoon openen. Kan iemand uitleggen hoe ik dat wel direct kan openen? \r\n\r\nGroeten Jelle Spijkerman
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;475195]Het probleem is dus niet dat er geen programma beschikbaar is, maar hoe het vanuit de mail direct geopend kan worden.[/QUOTE]\r\n\r\nMet Windows mail heb ik nog weinig ervaring. Maar het klinkt alsof de pdf associatie in Windows mail uitstaat. Heb je alle instellingen in Windows mail nagelopen? Mogelijk dat je daar iets wijzer van wordt. Zeker gezien het feit dat pdf vanuit je bureaublad wel wordt geopend, betekent dat Windows mail de link naar je pdf programma niet maakt.\r\n\r\nOverigens is er nog een gratis pdf reader die veel lichter voor je systeem is, Foxit reader. Sinds alle beveiligingsbugs van Adobe en de hoeveelheid systeem resources voor mij geen Adobe pdf reader meer. ([url]http://www.foxitsoftware.com/pdf/reader/[/url])\r\n\r\nMocht je het op prijs stellen en er nog niet uit zijn, wil ik Windows mail wel even bekijken in een virtuale machine.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...