Ga naar inhoud

windows xp versnellen


Aanbevolen berichten

hallo allemaal,\r\nik heb mijn windows xp versnelt door:\r\n%temp% te legen\r\ntemp te legen\r\ncookies te legen\r\nenz enz\r\nook heb ik tune up utilities 2009 gebruikt.. in totaal heb ik zoon 7 gb verwijdert...\r\nook heb ik mij nklasieke weergave aangezet.\r\nweet iemand nog iets om mijn pc te versnellen???\r\n\r\nbvd,\r\nLeroy Schoemans
Link naar reactie
Maar in hoeverre is je pc aantoonbaar sneller geworden? Kun je minuten eerder werken, als je opstart? Gaan bewerkingen aantoonbaar sneller? Of is het alleen de hoeveel \"puin\" die je hebt verwijderd voor jou de maatstaf?\nMet het vrijmaken van schijfruimte behaal je niet/nauwelijks tijdwinst; dat is wat de anderen hiervoor je proberen duidelijk te maken.
Link naar reactie
[QUOTE=Leroy Schoemans;474701]ook in het register bijvoorbeeld:\r\n\r\nHKEY_LOCAL_MACHINE\\SYSTEM\\Current-ControlSet\\Control\\FileSystem\r\nen zoon dingen[/QUOTE]\r\n\r\nWaar heb je het over, over je zoon?:rolleyes:\r\nEn wat doe je daar dan in die sleutel? staan alleen dingen is wat NTFS moet doen met o.a. bestandsnamen.\r\n\r\nDenk dat je eerst je moet verdiepen in het OS om een topic te starten zoals dit, het heeft geen waarde en het rammelt aan alle kanten van de verkeerde aannames.\r\n\r\nMaar ja, het is weer vakantie en het regent en dat zullen we merken ook.8o|
Link naar reactie
[QUOTE=Leroy Schoemans;474761]ook het afsluiten gaat sneller ;)[/QUOTE]\r\n\r\nIk denk dat je dingen door elkaar haalt..... Je zegt dat je meer [B]geheugen [/B]hebt omdat je 7GB troep van de harde schijf verwijderd hebt.... Je haalt [B]GEHEUGEN [/B]en [B]OPSLAGRUIMTE [/B]door elkaar. Door het verwijderen van temp-bestanden etc krijg je niet meer [B]geheugen[/B], maar wel meer [B]ruimte[/B].....\r\ndie ruimte die je wint zorgt niet voor snelheidswinst, tenzij voor die opruiming nog maar minder dan 10% van de harde schijf leeg was.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;475283]Ik denk dat je dingen door elkaar haalt..... Je zegt dat je meer [B]geheugen [/B]hebt omdat je 7GB troep van de harde schijf verwijderd hebt.... Je haalt [B]GEHEUGEN [/B]en [B]OPSLAGRUIMTE [/B]door elkaar. Door het verwijderen van temp-bestanden etc krijg je niet meer [B]geheugen[/B], maar wel meer [B]ruimte[/B].....\r\ndie ruimte die je wint zorgt niet voor snelheidswinst, tenzij voor die opruiming nog maar minder dan 10% van de harde schijf leeg was.[/QUOTE]\r\n\r\nje hebt gelijk die 2 haal ik altijd door elkaar :p
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...