Ga naar inhoud

probleem na installeren vista SP2


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\n1 juli probleemloos vista sp2 geinstalleerd, daarna is update KB951847:\r\n( Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 en .NET Framework 3.5 Family Update x86) niet gelukt en kreeg ik onderstaande foutcode:\r\nInstallation date: ‎2-‎7-‎2009 5:24 Installation status: Failed Error details: Code 80240016.\r\n\r\nUpdate voor .NET Framework 3.5 Service Pack 1 voor de .NET Framework Assistant 1.0 x86 (KB963707) heb ik wel kunnen installeren en ook de daaropvolgende update voor defender.\r\n\r\nEchter wordt de eerder mislukte update steeds opnieuw aangeboden(KB951847) met een iets andere omschrijving:KB951847: Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 (x86-taalpakket)\r\nEn krijg ik keer op keer een foutmelding:\r\nInstallation date: ‎4-‎7-‎2009 11:34 Installation status: Failed Error details: Code 80240016 Update type: Recommended.\r\n\r\niemand een oplossing?\r\n\r\ngreetz,\r\n\r\nBartski
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...