Ga naar inhoud

Virtualdub probleem


Aanbevolen berichten

beste mensen,\r\nik zit met een probleempje namelijk als ik wou met virtualdub even het volume verhogen van een filmpje (heb filmpje op comp geplaatst omdat ik hem ook op mn ds wil plaatsen) maar eenmaal ik het geluid heb verhoogd en wil opslaan als een mpg file word een mpg bestand wat normaal 800 mb maarzo 80gb als ie eruit komt terwijl ik alleen even het geluid wou veranderen (en kan direct stream copy niet gebruiken want mpg is niet compactible met direct stream copy) wie kan mij helpen om er toch een kleine file uit te krijgen?\r\n\r\nbedankt alvast:D
Link naar reactie
[QUOTE=tinyq1;473875]beste mensen,\r\nik zit met een probleempje namelijk als ik wou met virtualdub even het volume verhogen van een filmpje (heb filmpje op comp geplaatst omdat ik hem ook op mn ds wil plaatsen) maar eenmaal ik het geluid heb verhoogd en wil opslaan als een mpg file word een mpg bestand wat normaal 800 mb maarzo 80gb als ie eruit komt terwijl ik alleen even het geluid wou veranderen (en kan direct stream copy niet gebruiken want mpg is niet compactible met direct stream copy) wie kan mij helpen om er toch een kleine file uit te krijgen?\r\n\r\nbedankt alvast:D[/QUOTE]\r\n\r\nMet Frans Goosens\r\nIk heb het bovenstaande gelezen.\r\n\r\nWat is er waarschijnlijk aan de hand.\r\nDe films die wij normaal bekijken zijn ingepakt ( B.v .AVI of mpeg e.d )\r\nAnders zouden deze films veel te groot zijn.\r\n\r\nAls je een film ga bewerken dan wordt deze film eerst uitgepakt, dat wil zeggen dat alle frames apart staan.\r\nJe heb dan al snel een behoorlijk groot bestand.\r\n\r\nBen je klaar met je bewerking, dan moet je zorgen dat je bij het saven weer dezelfde codec gebruikt waar de film oorspronkelijk in stond ( b.v Mpeg 4 )\r\n\r\nEven zoeken waar je dat kan instellen en dan is het opgelost.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...