Ga naar inhoud

niet weten wat eerst?


Aanbevolen berichten

[QUOTE=geertborkhuis;473600]eerst nederlands leren anders is het moeilijk verstaan wat de rij insterteur zegt en kan je moeilijk iets terug zeggen dus dan je rijbewijs en daarna trouwens anders heb je wel een trouw auto maar kan/mag je er niet in rijen :P[/QUOTE]\r\n\r\nIk weet niet hoor, maar als je gaat trouwen laat je je toch rijden. Althans lijkt mij. Ik ben zelf 2 x getrouwd en elke keer ben ik gereden.
Link naar reactie
[quote=geertborkhuis;473600]eerst nederlands leren anders is het moeilijk verstaan wat de rij insterteur zegt en kan je moeilijk iets terug zeggen dus dan je rijbewijs en daarna trouwens anders heb je wel een trouw auto maar kan/mag je er niet in rijen :P[/quote]\n \nNederlands leren is ook nergens voor nodig.\nMet vlaams is niks mis ,en dat zal ook de taal zijn die de rijinstrukteur gebruikt.\nEn als je gaat trouwen[B][U] laat je je rijden[/U][/B].\n \nOja ,jij mag ook best eens nederlands gaan leren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...