Ga naar inhoud

nieuwe grap


Aanbevolen berichten

wie kan er hoger dan de ijveltoren springen......????\r\n\r\n\r\n\r\nander:\r\nEen Engelse toerist neemt een taxi om van de luchthaven in Zaventem naar z\'n hotel in Brussel te gaan. Ze rijden voorbij het Atomium en de passagier achter in de taxi wil de chauffeur wat vragen over het imposante bouwwerk, dus tikt hij de man even op z\'n schouder om de aandacht te trekken. \r\nDe taxichauffeur geeft een geweldige schreeuw en verliest de macht over het stuur. \r\nHet voertuig mist op een haartje na een tram, ramt bijna een huis, alvorens op het trottoir tussen tientallen driftig fotograferende Japanners tot stilstand te komen. \r\nHet is even stil in de taxi.\r\nDan zegt de chauffeur: \"Meneer, wilt u dat nooit meer doen. Ik ben me dood geschrokken.\" \r\nDe passagier zegt dat hij niet had geweten dat de chauffeur zo zou schrikken van een klein tikje op z\'n schouder. \r\nWaarop de bestuurder zegt: \"Het is uw schuld niet hoor meneer. \r\nMaar vandaag is mijn eerste dag als taxichauffeur. \r\nHiervoor heb ik 25 jaar lijkwagens gereden\".\r\n\r\n \r\n \r\nnog ander:\r\nDe reden waarom ik mijn secretaresse ontslagen heb: \r\n\r\n\'s Morgens werd ik wakker en was 45. Alhoewel ik me niet bijzonder goed voelde hoopte ik toch dat mijn vrouw mij gelukkige verjaardag zou wensen. Tot mijner teleurstelling zei ze niet eens goedemorgen. Bij het onbijt hebben de kinderen mij niet eens aangesproken. \r\n\r\nOp het werk aangekomen, riep mijn secretaresse :\"Gelukkige verjaardag\". \r\n\r\nGelukkig dat ik was dat toch iemand aan mij dacht, maar anderzijds was ze de enige. \r\n\r\nZelfs de collega\'s herinnerden zich niets van mijn verjaardag. \r\n\r\nTegen de middag stelde mijn secretaresse voor om samen een hap te gaan eten. Het was het leukste dat men mij al had voorgesteld die dag. \r\n\r\nDus zijn we samen een apperitief gaan drinken en dan gaan eten. \r\n\r\nOp de terugweg vroeg ze zich af waarom terug naar het bureau te gaan. \r\n\r\nHet was een mooie dag, dus vroeg ze om bij haar thuis de dag te gaan doorbrengen. Eens bij haar aangekomen, bood ze mij een glas aan en zei : \r\n\r\n\" Stoort het als ik mij wat relaxer ga aankleden?\" \r\n\r\nGeen twijfel, het ging een zeer interessante namiddag worden. \r\n\r\nZij stapte haar slaapkamer in, en kwam terug met een grote verjaardagstaart, gevolgd door mijn echtgenote, mijn kinderen, mijn baas en enkele collega\'s. \r\n\r\n...en ik, ik zat daar in \'t salon compleet in mijne flikker. \r\nander:\r\nEr zitten drie poezen zich te pletter te drinken aan de bar, omdat ze geen werk meer hebben: \r\n1e poes : Ik zou graag bij Stabilac werken: \'s morgens melk, \'s middags melk, \'s avonds melk. \r\n2e poes : Ik zou liever bij Whiskas werken: \'s morgens Whiskas, \'s middags Whiskas, \'s avonds Whiskas.\r\n3e poes : Ik wil bij Jupiler gaan werken ... \r\nDe andere 2 poezen : Hoezo, Jupiler? \r\n3e poes : Wel, \'s morgens ne kater, \'s middags ne kater en \'s avonds ne kater\r\nander:\r\nKoppel in conversatie : \r\nZIJ : Als ik nu stierf, zou jij opnieuw trouwen ?\r\nHIJ : Nee. Natuurlijk niet!\r\n\r\nZIJ : Nee ? Waarom ? Hou je er niet van getrouwd te zijn ?\r\nHIJ : Jawel, ik hou ervan!\r\n\r\nZIJ : Dus, waarom zou je niet hertrouwen?\r\nHIJ : OK, ok, ik zal wel hertrouwen als dat jou pleziert!...\r\n\r\nZIJ (droevig) : Zou je hertrouwen?\r\nHIJ : Euh ja ?...\r\n\r\nZIJ : En zou je met haar in ons bed slapen?\r\nHIJ : Waar zou je anders willen dat we slapen ?\r\n\r\nZIJ : Zou je mijn foto\'s door de hare vervangen?\r\nHIJ : Euh... ja, natuurlijk wel...\r\n\r\n\r\nZIJ : En zou ze met mijn auto rijden?\r\nHIJ : Nee, ze kan niet rijden... \r\n\r\nZIJ : (stilte)\r\nHIJ : Oh shit!\r\nander:\r\nEen blondine komt terug van haar werk en merkt dat er ingebroken is in haar flat. Volledig over haar toeren belt ze de hulpdienst 101. \r\nDe rijkswacht stuurt zo snel mogelijk een rijkswachter met een speurhond. \r\n10 minuten later arriveert de rijkswachter met zijn hond en belt aan. \r\nDe blondine opent de deur, bekijkt de rijkswachter met hond en schreeuwt dan: \"HOE IS HET MOGELIJK, IK BEL VOOR HULP EN DAN STUREN ZE ME EEN BLINDE RIJKSWACHTER. \"\r\n XD grapig he\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n \r\n \r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\niedereen, De eiveltoren kan niet springe XD
Link naar reactie
Nou, \'Eiffel\' blijft natuurlijk hetzelfde, want dat is de naam van die meneer die \'m gebouwd heeft. \'La\' wordt dan \'de\' en \'tour\' wordt \'toren\'. Even de volgorde veranderen en aan elkaar plakken en je hebt \"de Eiffeltoren\" :mrgreen:\r\n\r\n\r\nZelfs Google heeft er moeite mee: [url]http://www.google.nl/search?q=ijveltoren[/url]. Als je \'ijveltoren\' invoert doet \'ie de suggestie om naar \'eifeltoren\' te zoeken. En da\'s nog steeds een f te weinig...
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;472324]Nou, \'Eiffel\' blijft natuurlijk hetzelfde, want dat is de naam van die meneer die \'m gebouwd heeft. \'La\' wordt dan \'de\' en \'tour\' wordt \'toren\'. Even de volgorde veranderen en aan elkaar plakken en je hebt \"de Eiffeltoren\" :mrgreen:\r\n\r\n\r\nZelfs Google heeft er moeite mee: [url]http://www.google.nl/search?q=ijveltoren[/url]. Als je \'ijveltoren\' invoert doet \'ie de suggestie om naar \'eifeltoren\' te zoeken. En da\'s nog steeds een f te weinig...[/QUOTE]\r\n\r\n@ FooBar\r\n\r\n\r\nHoe serieus moet ik jou nog nemen ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...