Ga naar inhoud

2 avi's in 1


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb met vele programma\'s geprobeerd om van 2 avi bestanden een te maken maar dat lukte me altijd net niet. Ik wil van 2 bestanden van 700mb eentje maken van 1,4 gb maar ik heb krijg met diverse programma\'s altijd als ik opslaan druk een bestandje van 2 kb. Of een dvd-bestand maar die wil ik niet. Kan iemand mij duidelijk maken met wat voor een programma of hoe ik ze samenvoeg? En nog een ding, windows movie maker doet het bij mij niet, dan loopt die vast.\r\n\r\nMvg Joey
Link naar reactie
Ik heb VD gedownload en gestart alleen als ik een van de twee bestanden open krijg ik de volgende foutmelding:\n\nCouldn’t locate decompressor for format ‘Xvid’ (unknown)\n\nVirtualDub requires a Video for Windows (VFW) to decompress video. Directshow codecs, such as those used by Windows Media Player, are not suitable\n\n\n\nMoet ik dan een codec pakket downloaden oid?
Link naar reactie
[url]http://www.codecguide.com/download_mega.htm[/url]\r\n\r\nLijkt mij verstandig, installeer alleen wat je echt nodig hebt, geen players of iets van de ffdshow filter, wel de xvid en divx, de mpeg uitvoeringen, ac3 voor dvd\'s en eventueel de alternatieve mov codecs, je kunt er later gewoon dingen bij installeren als dat nodig is.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...