Ga naar inhoud

Video bewerken gaat langzaam (snelle pc)


Aanbevolen berichten

hey mensen,\r\n\r\n\r\nik heb een vraagje ik heb een pc met 4gig ram quadcore q6600 2.40 ghz\r\nen 2 hd\'s van 500 gb, video kaart 512mb(dit heeft geloof ik niks te maken met bewerken)\r\n\r\nik probeer nu videos te bewerken die ik opneem met me hd video camera.\r\n\r\nwerk zowel met vegas pro, en adobe premier / after effects. en op een of andere manier waneer ik een video probeer te bewerken gaat die zo traag als ik b.v ff wil kijken er na in het progamma dus zeg maar een playback doe gaat alles in slowmotion.. ik heb zoveel instellingen geprobeerd maar kom er egt niet meer uit:(\r\n\r\npleas iemand help mij :P .. ik ben hopelooss! \r\n\r\n\r\nsorry als me nederlands een beetje slecht is maar ik ben van amerika dus spreek niet zo goed nederlands!\r\n(U)
Link naar reactie
Dat kan, het converteren kan zelfs 1 op 1 gaan, dus real-time en dan duurt het net zo lang als de film duurt en soms zelfs nog langzamer.\r\n\r\nWat is nu de extendie en wat moet het worden en waarop?\r\n\r\nEerst in de gebruikte extensie converteren zou kunnen helpen, met Super b.v. dan hoeft de applicatie dat niet meer te doen.
Link naar reactie
Dat kan, het converteren kan zelfs 1 op 1 gaan, dus real-time en dan duurt het net zo lang als de film duurt en soms zelfs nog langzamer.\r\n\r\nWat is nu de extensie en wat moet het worden en waarop?\r\n\r\nEerst in de gebruikte extensie converteren zou kunnen helpen, met Super b.v. dan hoeft de applicatie dat niet meer te doen.
Link naar reactie
@ Lange Pier,\r\nVolgens mij heeft ze de film al op de pc staan en als ze in het programma van adobe of sony werkt, en ze wil het tot dan al gemaakte bekijken. Dan speelt het in slomotion af. Maar wat je verteld over wanneer je een film of je pc wilt inladen dat het net zo lang als de film kan duren of alnger dat klopt wel.\r\nAlleen bedoelt jacie dat niet.:)\r\n\r\n@jacie\r\nhet zou misschien kunnen zijn dat je harde schijf in je pc bijna vol zit.\r\n\r\nEn misschien dat het programma (nog) aan het renderen is, dan schrijft het programma wat informatie op je harde schijf om weer sneller te kunnen werken.\r\nAls het prog aan het renderen is meestal als je een paar seconde ervoor iets hebt aangepast (edited), moet je even wachten met het bekijken ervan.\r\nMeer kan ik niet bedenken.\r\n\r\nEn btw zo slecht is je nederlands niet. :)
Link naar reactie
alvast bedankt voor de repleys ...\r\n\r\n\r\n@michael91b\r\n\r\nik heb de video idd al op de pc staan, en als ik hem importeer in premier b.v en dan op een video track zet... en hem even wil afspelen gaat het al super langzaam. ik heb nog 64gb over aan ruimte en op me 2de schijf waar de filmpjes opstaan nog 300 gig dus ik denk niet dat het daar aan licht?...\r\nen als ik heb inlaad in premier waar kan ik dan zien of die aan het renderen is ? want bij aftereffects zie ik dat groene balke, maar ook dat is vreem want als ik het afspeel renderd die een stukje en dan als die bij de helft is moet het begin weer op nieuw renderen ?.. ik snap er niks meer van :( wil me pc uit het raam gooie :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...