Ga naar inhoud

Wazig beeld wie kan mij helpen?


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen ik wil een aantal video handleidingen maken voor de website 0900Alternatieven.nl en de eerste die heb ik al gemaakt.\r\nAlleen is het beeld erg wazig.\r\nWeet iemand waar ik op moet letten of moet doen om het beeld scherp te houden.\r\n\r\n[URL=\"http://www.youtube.com/watch?v=W7fistbNL4w\"]Klik hier[/URL] en dan kan je de video zien wat ik bedoel met wazig.\r\nGroet\r\nSander
Link naar reactie
Ligt voornamelijk aan de bitrate. Verder is flash video sowieso niet al te scherp. wellicht iets beter met de H.264 codec. Als youtube de bestanden te groot vindt, worden ze aldaar naar eigen inzicht gekrompen. Wat dus zeker geen verbetering van scherpte gaat opleveren. Tenslotte heb ik grote vraagtekens bij het gebruik van video voor tekstschermen.
Link naar reactie
Als je een handleiding voor een site nodig hebt, zegt dat wel iets over die website... Een goede website is zonder handleiding direct duidelijk, dus je kunt veel beter daar je tijd in steken als je het mij vraagt.\r\n\r\nIk heb even snel gekeken, maar onduidelijk vind ik de site niet. De zoekbox zou wat prominenter in beeld kunnen, maar da\'s dan ook alles.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...