Ga naar inhoud

Leegmaken van dvd.


Aanbevolen berichten

[QUOTE=nickhospers;400867]Hallo!\r\n\r\nIk heb ene dvdtje met de film I am legend erop. Dit is echt een Dvd+r (rewritable) en ik wil graag I am legend eraf gooien en er iets anders op branden. Nou is mijn vraag, hoe maak ik de dvd leeg?\r\n\r\nAls ik rechtermuisknop klik op de schijf, dan staat er niks in de buurt van het verwijderen van bestanden. Alleen formatteren, dit doe ik, maar dna staat er dat de schijf beveiligd is tegen formateren...\r\n\r\nBedankt voor de hulp \r\nGrt,\r\nnick[/QUOTE]\r\n\r\nDVD+r formatteren is wel mogelijk. Er wordt wel beweerd dat formatteren hetzelfde is als langzaam wissen, maar dat is niet zo.\r\nIk werk met Nero7 en als je die aanklikt krijg je het beginschermpje. Leg een DVD+r in de lade en klik DVD speed aan. Je komt dan vanzelf in een programma \'formatteren\' en dat werkt perfect. Heb zelf een DVD gehad die niet herkend werd door mijn brander. Of ik kreeg de mededeling dat ik een DVD in moest voeren. Met wissen (snel en langzaam) geprobeerd, maar niks hielp. Tot ik het bovenstaande vond. Werkt perfect.
Link naar reactie
  • 10 maanden later...
[quote=couch_potato;471423]Een dvd+r kun je wel formatteren, maar slechts eenmaal. Daarna kun je hem via packet writing beschrijven. Eenmaal vol, blijft ie vol. Een dvd+r is niet te wissen. Een kick van een jaar, met onjuiste informatie, was dat nou echt nodig?[/quote]\nkomt met het foute zout als het ei al een jaar op is .:D
Link naar reactie
Hallo Jan, welkom op het forum van CID.\r\nBij beide berichten die je hebt geplaatst staat een wat cynische opmerking. Ergens wel begrijpelijk; je plaatst een reactie bij berichten van 1 respectievelijk 2 jaar oud. De kans dat de topicstarter nog op zoek is naar een oplossing is redelijk klein.\r\nLaat dat echter je niet weerhouden om je kennis te delen met ons, maar dan bij voorkeur wel in recente topics :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...