Ga naar inhoud

blauw scherm


Aanbevolen berichten

beste mensen,wie kan mij helpen?\r\nNa een mislukte poging om met PartionMagic een extra partitie te maken krijg ik direct ma het opstarten van Windows Pro een blauw scherm met de tekst \"xmnt 2002 programm not found Skipping AUTOCHECK\"\r\nwie kan mij zeggen wat dat is en hoe krijg ik deze cryptische mededeling weer weg? B v d JOST\r\nPS Na ongeveer 10 seconden gaat XP gewoon door met opstarten en gaat alles weer normaal .jst\r\n\r\nkst
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[QUOTE=Jost;474716]Hallo jullie beiden, Bedankt voor reactie maar ik heb alles maar afgebroken en ben opnieuw begonnen Alles draait weer normaal[zonder partitie] en ik ga maar gewoon verder,... voor hoelang? Dat weet alleen de heer G.de Vader bye bye JOST[/QUOTE]\r\n\r\nEen partitie heb je altijd nodig hoor.;)\r\n\r\nMaar, gooi PM weg, veels te buggy, onderstaande progjes zijn gratis en goed.\r\n\r\n[url]http://www.paragon-software.com/home/pm-express/download.html[/url]\r\n[url]http://www.partition-tool.com/personal.htm[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=Leroy Schoemans;474645]mischien dit programma verwijderen... daarna als je een nieuwe partitie wilt.. met je windows xp instalatie cd een nieuwe partitie maken.. kan namelijk ook zo... .voor vragen hoe mag je me mailen op [email]leroy.schoemans@kpnmail.nl[/email][/QUOTE]\r\n\r\nik hoop niet dat mensen gaan spammen (heb er tot nu toe ook nog geen last van gehad) maar bedankt voor de tip :D ...\r\n\r\nzodra ik spam krijg zal ik die e-mail adressen blokeren...\r\ndank je wel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...