Ga naar inhoud

enhance wmv bestanden


Aanbevolen berichten

weet iemand hoe je de beeldkwaliteit van wmv bestanden kan verbeteren?\r\n(oorspronkelijke beelden zijn gemaakt met een Everio camera dus wel digitaal, daarna geconverteerd met any video converter naar voor windows moviemaker geschikte bestanden). ik ben bezig met het maken van een trouwfilm en de opnamen die binnen zijn gemaakt zijn vaak veel te donker en vormen zo een naar mijn smaak te groot contrast met de helderheid van de buitenopnamen. bestaat er een mogelijkheid om, zoals in veel fotoprogramma\'s kan, zo\'n filmfragment \"op te lichten\". en moet je dat dan eigenlijk vooraf doen of kan ik het hele project ergens intanken om de truc uit te halen?\r\nHELP!!:confused:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Als je een echt montage prg gebruikt kun je het beeld wel iets verbeteren ,maar echt goed zullen de beelden toch niet kunnen worden.\nWat er niet is kun je er ook niet bij maken. Als je de donkere beelden al lichter kunt maken ,zullen ze ook onscherper en korreliger worden.\nDat er groot contrast is tussen de binnen en buiten opnamen is heel normaal.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...