Ga naar inhoud

filmen met videocamera en live afspelen op pc's


Aanbevolen berichten

Voor de school waar ik werk willen we de diploma-uitreiking live filmen. De aula heeft namelijk onvoldoende capaciteit, en een deel van de mensen moet dan ergens anders zitten. We willen dat die mensen live mee kunnen kijken.\r\nIk hoopte dat dit lukt via een videocamera, die we dan als tv-camera gebruiken. Al googelend kom ik er echter niet uit.\r\nHeeft iemand een tip voor mij hoe het moet? Dus: ik sta ergens te filmen, achter een computer (\'smartboard\') in een ander deel van het gebouw moeten mensen live mee kunnen kijken wat ik aan het filmen ben.
Link naar reactie
Beetje camera heeft ook een video-out die je direct met een beamer kunt verbinden, maar dan moet de afstand natuurlijk niet te lang zijn.\n\nBij een grote afstand is de webcamXP oplossing misschien wel het mooiste, je kun de film dan vanaf een computer/laptop die je vlakbij je filmcamera hebt staan dan over het netwerk naar de computer die aangesloten is op de beamer in de andere zaal streamen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...