Ga naar inhoud

DVD rippen


Aanbevolen berichten

Hey,\r\n\r\nIk heb hier een paar DVD\'s liggen en die zou ik graag willen rippen. Ik wil alleen de dingen die voor mij belangrijk zijn.\r\nZo heb ik een paar concertregistraties waarbij ik de menu\'s en alles niet hoef, ik wil alleen het concert (met 5.1 geluid).\r\nOok heb ik tv series waarbij ik de ondertiteling erbij wil houden, maar ook daar mogen de menu\'s weg.\r\n\r\nWie weet een programma dat me hierbij kan helpen? Ik vind 1 bestand van 700MB veel handiger dan een hele zoot bestanden van ruim 4GB waarbij ik toch vind dat het meeste in de weg zit. Ik ben op zoek naar een gratis programma, maar er moeten geen watermerken bij komen of dat ik maar 15 minuten mag rippen of zo. Betaald mag ook, maar gratis is natuurlijk prettiger :) \r\n\r\nAlvast bedankt!\r\nSimon
Link naar reactie
[QUOTE=fireman39;468889]probeer eens dvd shrink werkt goed bij mij\r\n\r\n\r\nveelplezier[/QUOTE]\r\nThx man.\r\nHet is niet precies zoals ik bedoelde maar werkt wel gewoon erg goed :D \r\nBen atm bezig met de tv-serie (pokkewerk lol, 10 seizoenen, 5 of 6 DVD\'s per seizoen, bijna 5GB per DVD). Ik moet daarvoor nog maar even een extra HDD bijplanten.
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;468948]Heb je de button Re-auther al geprobeerd? Daarmee kun je op het tabblad DVD browser wat flexibeler omgaan met wat je wilt branden (naast de hoofdfilm) en compression settings kun je eventueel nog wat wijzigingen aanbrengen in de ondertiteling.[/QUOTE]\r\nIk had een beetje gekeken bij dat Re-auther, maar ik snapte het niet helemaal. Op elke DVD staan namelijk 4 afleveringen, maar bij dat Re-auther vind ik 9 stukken in het Frans.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...