Ga naar inhoud

Hdmi film geluid probleem


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik hoop dat er hier nog gereageerd wordt, ik hoop namelijk van wel, ben ten einde raad.. ik heb dus een laptop fujitsu siemens met hdmi, ik sluit dus met de hdmi naar me tv hdmi met de hdmi kabel.. heb met muziek etc en lage kwaliteitsfilms ( avi ) gewoon geluid, maar wanneer ik een dvd of video_ts af ga spelen wordt er geen geluid mee gezonden.\r\n\r\nOok staat bij afspeelapparaten realtek digital output ( dit is volgens mij de enige goede ).\r\n\r\nIemand een idee hoe ik dit kan oplossen.\r\n\r\nheb werkelijk al vanalles geprobeerd, en om nu savonds met me dolby set film te gaan kijken wanneer iedereen ligt te slapen is nou ook niet echt een oplossing :o\r\n\r\nthnx.
Link naar reactie
[quote] \nheb werkelijk al vanalles geprobeerd, en om nu savonds met me dolby set film te gaan kijken wanneer iedereen ligt te slapen is nou ook niet echt een oplossing\n[/quote]\n \nWaarom zouw dat geen oplossing zijn ?? Er zit toch ook volume regeling op die set ,,die kun je dus ook zacht zetten.\n \nWaarschijnlijk kun je ook een koptelefoon op je laptop aansluiten ,,dan heeft helemaal niemand last.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;468837]Waarom zouw dat geen oplossing zijn ?? Er zit toch ook volume regeling op die set ,,die kun je dus ook zacht zetten.\r\n \r\nWaarschijnlijk kun je ook een koptelefoon op je laptop aansluiten ,,dan heeft helemaal niemand last.[/QUOTE]\r\n\r\nNou het gaat me er dus om dat ik dan gewoon geluid uit me tv wil laten komen en niet van dat, en is dus ook geen beantwoording van mijn vraag, waarom hij geluid van dvd\'s of althans de betere videobestanden afspeeld op mijn tv
Link naar reactie
[QUOTE=JohnL;468892]Doet het geluid van die films het wel als je ze gewoon op je laptop afspeelt, zonder de TV eraan? Als het dan ook niet werkt is het een probleem met de decodering van de DVD audio.[/QUOTE]\r\n\r\nJa dan werkt het geluid gewoon, dat is najuist het gekke eraan. heb al verschillende media players proberen te gebruiken maar het werkt gewoon niet. Ik heb een samsung lcd tv. weet niet of je daar dan iets op zou moeten instellen maar dat lijkt me sterk toch?, staat immers niets over beschreven.\r\n\r\nDaarnaast is het op het moment ook zo dat telkens de videobestanden, zowel avi als vts worden gestopt, dat opeens het bestand stopt met afspelen, het wordt alsmaar vreemder en vreemder en het begint me inmiddels op mijn zenuwen te werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...