Ga naar inhoud

Hulp nodig met mov bestand


Aanbevolen berichten

Goedemorgen,\r\n\r\nPas geleden heb ik wat video\'s gemaakt met m\'n iPhone 3g met het programma genaamd Cycorder.\r\nDeze video\'s zijn allemaal .MOV.\r\n\r\nIk heb ze overgezet naar m\'n pc.\r\nZo heb ik een paar video bewerking programma\'s als AVS4YOU, Vegas studio, om alleen text in de video\'s toe te voegen.\r\nHet bewerken van de .mov is dus niet het probleem, maar wel het opslaan.\r\nIk zou niet weten in welke bestand, compressie moet opslaan om dezelfde kwaliteit te behouden zoals het orginele.\r\nDe orginele .mov video\'s moeten dus met wat text bewerkt worden en dan opnieuw opgeslagen worden zoals hij was, met precies dezelfde kwaliteit. \r\nDe video\'s zijn gemiddeld 100 mb, en moeten ook niet echt groter worden.\r\nIk heb al verschillende video compressies getest, maar iedere keer werd de kwaliteit slechter.\r\n\r\nKan iemand me daarbij helpen.\r\n\r\nDit zijn de gegevens van de orginele .mov:\r\nSize: 384 x 288 pixels\r\nBit Rate: 1142 kbps\r\nFrame Rate: 13,121 frames/second\r\nAspect: 384:288\r\nVideo Compression: IBM Motion JPEG\r\n\r\nAudio:\r\nBit Rate: 705,6 kbps\r\nChannels: 1\r\nSample Rate: 44100 Hz\r\nAudio Format: PCM\r\n\r\nHeb uiteraard gegoogled, maar ik kom er even niet uit.\r\n\r\nIn ieder geval alvast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...