Ga naar inhoud

telefoonfilmpjes samen met camcorderfilm


Aanbevolen berichten

Hoe kan ik mijn telefoonfilmpjes en fotocamera filmpjes combineren tijdens het videobewerken met videofilm opgenomen met een camcorder???\r\nDe telefoon geeft 29 frames per seconde en de camcorder 25 frames. Ik bewerk mijn video in Pinnaclee 10, binnenkort in 12.\r\nIs er iemand die weet hoe ik één dvd kan branden van één door mij samengestelde film???\r\nMevrouw Filmgraag verstrekt eeuwige roem bij een simpel en doeltreffend antwoord.
Link naar reactie
Hey mvr. Filmgraag,\r\n\r\nJe kunt de clips combineren->\r\nAlle twee de filmpjes staan op de pc,die van je camcorder en gsm?\r\nopenen pinnacle,kies dan de map waarin je de film(pjes) hebt gedaan\r\nSleep 1 of meerdere scenes naar de tijdslijn en bewerken maar!;)\r\n\r\nVideo bewerkt,gemonteerd,muziek bijget ofzo, Kies Film maken\r\ndvd,kwaliteit en brandsnelheid kiezen, en branden :)\r\n\r\neven buiten de topic:rolleyes:\r\npinnacle 12 is (naar mijn mening) beter of pinnacle 10:) ->gebruikt bij mij minder CPU en presteert dus beter en sneller:grin:\r\n\r\nGrtjs Linecrest:cool:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...