Ga naar inhoud

dvd menu maken welk programma


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk gebruik zelf dvd flick om films te converten naar dvd. Met dit programma kan ik ook ondertitleling toevoegen. Ik wil graag zelf menu\'s kunnen maken waar ik zelf bijv. de achtergrond kan maken want bij dvd flick heb je alleen standaard menu\'s waar je uit kan kiezen. \r\n\r\nKan iemand me daarbij helpen?\r\n\r\nmet vriendelijke groet,\r\n\r\nGC
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Probeer \'NeroEssentials\' eens. Hiermee kun je ook je eigen menu\'s maken;) Zo kun je 3 buttons in het menu maken waardoor je de juiste links naar de aparte films krijgt. 3 buttons voor 3 films ( je geeft namelijk aan dat je 3 aparte films op 1 dvd wilt hebben ) .\n\ntot zwaffels, ChocoKing
Link naar reactie
Hallo,\r\n\r\nIk gebruik DVD-lab PRO 2, Geweldig programma: je kunt precies alle acties aangeven! Zo kun je bijvoorbeeld bij de start van dvd hem naar een video laten gaan en dan naar het menu, als je dan op menu klikt op je afstandsbediening gaat hij meteen naar het menu.\r\n\r\nHelaas zul je wel wat moeilijkheden hebben met het importeren van video\'s, hij accepteert namelijk niet elk formaat.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...