Ga naar inhoud

extensie MOV


Aanbevolen berichten

Ik heb een digitale fototoestel van casio en heb daar een filmpje op gemaakt van iemand die heel goed kon zingen. Nu heb ik dat filmpje samen met nog wat foto\'s op mijn pc gezet en wil nu dat filmpje gaan kijken op de pc met bv Windows Media Player. Dat lukt dus niet want hij kent het bestand met deze extensie niet. Hoe kan ik dat filmpje wel zien op de pc want op de camera zelf kan ik het wel zien.\r\n\r\nMvg. Anstof.
Link naar reactie
Turn, je kunt het mensen niet kwalijk nemen als ze ergens anders om een \"second opinion\" (al dan niet tegelijkertijd, want dat kan met internet) gaan vragen. Dat is een goed recht. Dat jij dan twee keer dezelfde vraag tegen komt is [I]jouw[/I] probleem omdat je op meerdere vergelijkbare forums zit. Je kunt zulke berichten ook gewoon negeren in plaats van je er aan te ergeren.
Link naar reactie
Heel simpel, ik wil hier van leren en als ik dat op deze manier doe krijg ik niet alleen dezelfde antwoorden zoals misschien soms het geval is. Wat ik wel weet is dat ik op deze manier al veel heb geleerd. Maar zoals al iemand zei, je hoeft niet te reageren je kan het ook gewoon negeren !! Daarbij komt dat ik het probleem nog niet heb opgelost. Ik heb AVS video converter 6.2 gebruikt en nu heb ik een zeer goed geluid maar geen beeld.\r\n\r\nMvg, Stofan.
Link naar reactie
Ik heb geprobeerd de extentie te veranderen maar ook dat lukt niet. Ook heb ik nu geprobeerd het te converteren naar WMA en 3GP, ook dat gaat niet. Hoor wel heel goed de muziek en heb nu beeld maar dat gaat met schokken en stoten dus het beeld stopt en de film draait gewoon door en dan begint de film weer wel waar hij op dat moment draait. Dus slaat hij een stuk over.\r\n\r\nMvg. Stofan
Link naar reactie
Waarom moet het allemaal zo moeilijk, download gewoon een andere player, met als voorbeeld degene die andere genoemd hebben, wat ik de beste vind is windows media player classic homecinema, maar je kunt ook gewoon Quicktime gebruiken, waar the .mov officiel voor zijn.\r\n\r\nEn bij converten heb je ook nog de kans dat kwaliteit verloren gaat, zoals je dus al merkt dat het beeld schokt.\r\n\r\nInfo over Quicktime: [url]http://nl.wikipedia.org/wiki/QuickTime[/url]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Het is me gelukt om de extensie om te zetten naar WMV en kan hem zo afspelen met \"media player\". Dit heb ik gedaan met de converter AVS en dat gaat prima. Het is alleen raar dat ik op een andere pc met dezelfde \"media player\" weer hetzelfde probleem heb namelijk dat ik wel zeer goed geluid heb maar schokkend beeld ! Misschien dat iemand weet wat het probleem is ?\r\n\r\nMvg. Anstof.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...