Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Dit onderwerp zal best wel al eens besproken zijn, maar ik heb al verschillende pogingen gedaan om mijn foto\'s te branden op dvd en dan afspelen op de tv. Dit lukt mij niet, want mijn dvd speler geeft iedere keer aan dat het om een data dvd gaat en kan deze vervolgens niet afspelen. Ik heb gebrand met nero, Picasa 3, microsoft photostory, maar het blijft een data dvd, met een foutmelding op de dvd in de huiskamer.\r\n\r\nOp mijn pc kan ik deze dvd\'s wel afspelen. Wat doe ik fout?
Link naar reactie
Brand de losse foto\'s als data op een cd. Niet iedere dvd speler kan een dvd met jpeg bestanden lezen.\n \nMaak je een echte dia show ,met wat voor prg dan ook ,dan moet je voor de uitvoer een video-dvd kiezen.,en die hoort dan gewoon op elke dvd speler te werken.\nGeen RW gebruiken ,want daar hebben sommige dvd spelers ook wel eens moeite mee.
Link naar reactie
Ik heb de bose 321 deluxe, maar ook mijn playstation 3 kan hem niet afspelen. Ik heb inderdaad ook al een video dvd proberen te maken met nero maar ook daar krijg ik op mijn dvd speler een melding: \"foute indeling\"\nIk ga het nog een keer proberen met pinnacle, en laat het jullie nog weten.\nEven een antwoord voor animal: ik heb de foto\'s ook als data gebrand, maar krijg dan ook weer dezelfde melding. Jij praat over een cd, kan die dan wel in de dvd speler afgespeeld worden?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...