Ga naar inhoud

video downloaden naar speler


Aanbevolen berichten

[QUOTE=linecrest;462704]Hey Studio\r\nNaar mijn weten kun je op een mp3 geen video´s en afbeeldingen bekijken:rolleyes:,\r\n\r\nMaar dat is jou vraag niet,dus:\r\n-Is hetgeen je wilde downloaden al volledig gedownload naar je pc?\r\n-probeer je video via WMP (Windows Media Player) of een ander dergelijk progje te syncroniseren met je mp3(mp4:|)\r\n-Ondersteunt je mp3 het bestandsformaat dat je wil afspelen? dus zoals avi,wmv,mpeg,..\r\n\r\nGrtjs Linecrest:cool:[/QUOTE]\r\n\r\n-het is volledig naar mijn pc gedownload via limewire\r\n-en me mp3 ondersteunt het ook\r\n\r\n the story=\r\nik download een filmpje via limewire.\r\nuiteindelijk is het gedownload.\r\nik sluit mijn mp3 aan via een usb.\r\nen nu is de vraag = hoe krijg ik het filmpje via limewire op me mp3\r\n\r\ngroetjes Studio
Link naar reactie
hey studio,\r\nZoek waar het bestandje staat op je pc,niet vanuit limewire slepen want dat zal niet gaan denk ik8-)!\r\nsluit je mp3 aan op je pc\r\nSleep dan het bestandje naar wmp om je bestandje te syncroniseren naar je mp3\r\nklik op syncroniseren,bestandje staat nu ook op je mp3\r\n\r\nGrtjs Linecrest:cool:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...