Ga naar inhoud

Tel tot 10.000!


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    1311

B.t.w...... bericht #1 al gelezen ? :p\r\n\r\n[QUOTE=Thijs;223734]Nieuw topic: tel tot [B]12.000[/B]\r\nEén regel je mag niet 2 posts achter elkaar posten, daar gaan we dan:\r\n\r\n1[/QUOTE]\r\nWe zijn een beetje in de maling genomen. Thijs heeft snel de spelregels veranderd :D\r\n[ATTACH]14402[/ATTACH]
Link naar reactie
[QUOTE=jffry101;475372]En nu maar wachten...[/QUOTE]\n\n[QUOTE=ronmar;475416]Hoe moeilijk is lezen............... .[/QUOTE]\n\nOp verzoek post aangepast/verwijderd. \n\nEen beetje normaal omgaan met elkaar kan echter geen kwaad; je kunt die tekst van jffry ook lezen als; wat zal die 10.000e worden. Daar zit voor mij geen enkele link met TS bij.\n\nBenieuwd wanneer Thijs overigens weer komt, zijn laatste bijdrage is van 3 maanden terug.
Link naar reactie
[quote=ronmar;474831]Dit Topic is begonnen als \"tel tot 10.000\" daarna heeft de TS (Thijs) dit veranderd naar \"tel tot 5.000\" om er vervolgens ergens weer 12.000 van te maken :rolleyes:\n \nThijs heeft, overigens met succes, enige verwarring gezaaid ;)\n \nOfficieel is het 10.000[/quote]\n \n \nHoe moeilijk is lezen...............\n \n \nJammer dat Thijs zelf niet de laatste heeft geplaatst, maarja, toch drie en een half jaar plaatjes verzameld, ik vond het wel leuk.
Link naar reactie
[QUOTE=Hans60;475441]Lekker doorgaan is dus mijn devies. Eens kijken hoe lang dit door kan gaan.[/QUOTE]\r\n\r\nGoed plan, Hans60! .. en als Thijs dan nog komt dan mag ie alsnog de 10000 ste posten :cool:\r\nWe veranderen de titel dan gewoon in: Tel vanaf 10.000! (LOL)\r\n[IMG]http://www.1000steine.com/brickset/images/10001-1.jpg[/IMG]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...