Ga naar inhoud

Browseroorlog


Aanbevolen berichten

[QUOTE=dutch-online;462919]Zonder de Microsoft browser IE7 of IE8 etc etc, werken de anderen toch ook niet ???[/QUOTE]\r\n\r\nJawel, als je wil kun je IE uit je Windows slopen en zonder problemen een andere browser gebruiken. Het gaat mis bij sommige software die onderdelen van IE gebruikt voor de interface bijvoorbeeld.\r\n\r\n\r\nMaarre, hoe je een browser moet downloaden zonder browser, zie ik ook niet echt werken...
Link naar reactie
Je kunt prima zonder, er wordt enkel even verwezen naar de vele beschikbare die IE als basis gebruiken.\nDat is beslist niet het geval voor de genoemde, Opera en Firefox kunnen zelfs prima zonder Windows dus al helemaal zonder IE.\n\nMaar hoezo eigenlijk wordt gek van die oorlog? Ik merk daar niks van verder.\nEn wat het voordeel van meerdere browsers is? Als een pagina niet goed weer gegeven wordt is het eenvoudig uit te vinden of het aan een instelling oid ligt.\n\nEn om iets(een browser) te downloaden en te installeren heb je helemaal geen browser voor nodig. Kan prima met voor de gebruiker enkel een button om aan te klikken, in een keuzemenu ook nog.\nEen pakketmanager heeft ook geen browser immers.
Link naar reactie
Je vergeet safari ook, deze is namelijk ook voor Windows....:D;)\r\n\r\nBen het met jouw eens bij een OS hoort een browser, en je hebt genoeg keus voor je eigen browser.\r\nIk gebruik op mijn Mac Firefox puur omdat ik deze persoonlijk prettiger vind werken.\r\n\r\nWaar ik wel van baal is dat sommige sites gebasseerd zijn op IE, en als ik firefox op mijn Mac die site bekijk werkt niet alles (heb zo even niet een voorbeeld).\r\nProbeer ik dit met Safari of andersom dan hou ik het probleem, dat is het enige waar ik van baal maar kan er mee leven.
Link naar reactie
Ik had idd geen safari bij Google Trends en in de afbeelding, maar in de topic komt wel Safari voor.\r\n\r\n[IMG]http://stam.blogs.com/8bits/images/2007/08/21/safari.jpg[/IMG]\r\n\r\nOngetwijfeld bestaan er nog andere browsers zoals Netscape Navigator die al ouderwets is. Heb nog een oud boekje over het internet, daar heette Internet Explorer Internet Verkenner en dat was v 2.0. Ik vind gewoon dat MS er niks aan kan doen. MS heeft al jaren een eigen browser, als NN altijd mee was geleverd zou Opera er misschien over gaan klagen en was bijv. Google weer gekomen met Chrome. Ik ben wel een FF-voorstander, maar geen anti-Microsofter. Ik vind FF gewoon fijner, heb jaren met IE gewerkt totdat ik een oudere computer sneller moest maken en ik hoorde dat FF sneller was.\r\nInstalleren maar! Het beviel me zo goed dat ik er zelf ook aan ben begonnen.
Link naar reactie
Al dat gedonder steeds weer. Sorry mensen, maar de voor de meeste mensen is het installeren van een browser te moeilijk/te veel gedoe (dat is het niet, weet ik ook wel). Microsoft levert hun product: Een compleet systeem, mét een browser en een mediaspeler. Wil je niet gebruiken wat zij verkopen, dan gebruik je iets anders, dat staat je vrij. Ik moet wel zeggen dat ik het ronduit belabberd vind om safari in Windows te gaan gebruiken, maar dat is mijn mening.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...