Ga naar inhoud

windows movie maker


Aanbevolen berichten

hallo,\nik heb eindelijk de codec voor UNDF gevonden en alles gereed gemaakt voor me project van school.\nmaar nu het probleem ik kan geen .mswmm bestanden afspelen via k-lite codec pack player. (geen geluid omdat dat die geen UNDF codec ondersteunt)\nmaar ik wil de extensie omzetten naar een andere zoals .avi.\n\nweet iemand een oplossing?\n\n\nmvg. jeroen
Link naar reactie
Een .mswmm bestand is een projectbestand van Movie Maker en bevat geen enkele beeld- of geluidsinformatie. Is dus ook niet om te zetten in een videoformaat. Het bevat alleen verwijzingen naar film- en geluidsbestanden elders op de schijf en informatie over overgangen, teksten, e.d.\r\n\r\nDus? Openen in Movie Maker en van daar uit wegschrijven naar avi of wmv.
Link naar reactie
Openen in moviemaker of wegschrijven naar avi?\r\n\r\nOpenen?\r\nStart Movie Maker en kies Bestand > Project openen.\r\n\r\nWegschrijven als avi?\r\nKies Bestand > Filmbestand publiceren.\r\nKies vervolgens voor \"publiceren op deze computer\" en geef daarna locatie en bestandsnaam op.\r\nIn het laatste venster kun je voor het gewenste bestandsformaat kiezen. Kies DV-AVI voor de hoogste kwaliteit; en de hoogste bestandsgrootte.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...