Ga naar inhoud

Video_ts rippen enz


Aanbevolen berichten

Ohjee nou doe ik veel dingen maar dit is 1e keer en kom er niet uit.Hopelijk kan iemand mij ermee helpen. Van een oude videaocamera heb ik de bandjes op een dvd rewritable gezet en toen op mijn externe harde schijf gezet. Nu kreeg ik van iemand het proggie DVD ripper (engels jammer genoeg) ben ik gaan puzzelen maar ik kom er niet uit. Kan iemand mij ermee helpen of advies geven ofzo???:(\r\n\r\ngr danielle
Link naar reactie
Heb je de bandjes met de camera niet meer? (toch even voor de zekerheid vragen :D)\r\nDan behoud je ook nog eens een betere kwaliteit, dan wanneer je het weer gaat rippen van een gebrande dvd.\r\n\r\nEen rip programma om dvd omtezetten (converten) naar bestand naar keuzen zoals avi mpg enz. Link: [url]http://www.smallvideosoft.com/dvd-ripper/[/url]\r\n\r\n\r\nAnders als je de camera niet meer hebt zou je een camera van iemand uit je familie lenen of\r\niemand anders in de buurt. Of anders een winkel of elektronica zaak zoeken, die het voor je over kunnen zetten in een avi of ander bestand, zodat je het kunt bewerken.\r\n\r\nEen beetje veel info misschien, ik hoop dat je eruit komt. Succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...