Ga naar inhoud

Just taking a drive in my Erad Spacia Microcar


Aanbevolen berichten

Met mijn lichaams lengte van ruim 2 meter en 6 centimeter vraagt men mij persoonlijk hoe het voor mij is om mij om te rijden in mijn 12 jaar oude brom-mobiel in zowel binnen als buiten onze landsgrenzen.\nIn een poging om dit voor een ieder duidelijk te maken heb ik dan ook het volgende filmpje gemaakt.\nZoals een ieder uit dit filmpje waar kan nemen, is mijn 12 jaar oude brom-mobiel van alle gemakken voorzien (zoals b.v radio cd/mp3 speler, handsfreeset, TomTom navigatie, Netbook met GPS, GPRS en Wifi, webcam in zowel de voor als achter bumper, *wat niet direct zichbaar is dat de brom-mobiel ook uit gerust is met een WiFi Fonera accespoint zodat er ook buiten de brom-mobiel via wifi nog altijd een internet connectie tot stand gebracht kan worden*).\nTevens is er ook goed zichtbaar dat er meer dan voldoende been ruimte voor mij aanwezig is onder het stuur.\nHoop hiermede een ieder te hebben overtuigd dat des ondanks de beperkte snelheid van mijn vervoersmiddel ik hier in zit als een vorst en van alle gemakken voorzien ben.\n\n[url=http://www.youtube.com/watch?v=wCMzm71exoo]Oordeel zelf door hier te klikken[/url]\n\nGerard
Link naar reactie
[QUOTE=DennisD;463812]zit je hoofd net zo hoog als de camera hangt???[/QUOTE]\r\nNope, in zowel de voor als de achter bumper heb ik een webcam gemonteerd, Voor de beelden in de cockpit heb ik gebruik gemaakt van een losse webcam, die ik voor de opnames tijdelijk aan de bovenzijde van de portiers gemonteerd heb met tape.\r\nVoor de opname van de zijkant was er een webcam gekoppeld aan een statief, en de statief was vervolgens tijdelijk aan de imperial op het dak gekoppeld.\r\nHeb in menig automobiel aanzienlijk minder (tot geen) hoofdruimte.\r\n\r\nGerard
Link naar reactie
[QUOTE=hj1;463959]Die dingen zijn een gevaar op de openbare weg! Gewoon terug naar het fietspad.....[/QUOTE]\r\nNee het zijn juist de automobilisten die deze dingen een gevaar op de weg vinden die uiteindelijk zelf een gevaar op de weg zijn.\r\nHeb inmiddels met en in mijn brom-mobiel een aardig deel van Europa (Duitsland, Polen, Denemarken, Zweden, Belgie, Frankrijk, Spanje, Italie) bezocht en de enige automobilisten die ik onderweg tegen kwam die zich niet konden gedragen (door wel heel dicht op de achterbumper te rijden en of na het inhalen nagenoeg direct en bot voor je te gaan rijden) waren auto\'s met Nederlandse kentekens.\r\nKortom grote onzin wat je uitkraamt.\r\n\r\nGerard
Link naar reactie
Gerard; dat \'pesten\' kán bést ánders bedoeld zijn (\'behulpzaamheid\' ):..\r\n\'bumperkleven\' kan hier bést bedoeld zijn als: \"zal ik je even duwen?\" ; \r\nen het \'vóór je gaan rijden\' als: \"kom maar lekker in mijn slipstream\"!... \r\nwaarom zo negatief .. lichtgeraakt en nooit geraakt zijn verschillend......
Link naar reactie
Heb je écht mijn skepsis en cynisme voor goedgelovigheid aangezien ? \r\nik zal het anders zeggen: \'zij\' zullen hun \'pestertij\' graag \'ánders\' uitleggen..\r\nRuim 50 jaar schadevrij zonder overtredingen háát ik \'self-appointed coureurs\' ;\r\nmijn voiture \'lust\' ze ook niet; bumperklevers zien mijn snelheid \'vanzelf\' dalen !\r\n:
Link naar reactie
[QUOTE=DeGrijze;464122]hj1, eigenlijk zegt je avatar al meer dan voldoende, kleine suggestie probeer als je deelneemt aan het verkeer eens met je hart te rijden.\r\n\r\nGerard[/QUOTE]\r\n\r\nBen al 13 jaar beroeps chauffeur dus leer mij nou niet hoe ik me op de weg moet gedragen.....Maar toch bedankt voor de poging hoor ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...