Ga naar inhoud

CD-RW fotobestanden kwijt?


Aanbevolen berichten

Op een gebrande CD-RW staan nog wel een aantal bestanden met foto\'s, maar deze laten zich niet meer openen, ook niet op een andere (DVD) speler. \r\nInmiddels een CD recovery toolbox gedownload, maar nog steeds geen succes.\r\nDe CD is ook niet erg oud of zo. Heeft iemand ideeën hoe ik mijn foto\'s terug kan krijgen?
Link naar reactie
Hi Reintje\r\nReuze bedankt, ik heb de foto\'s van Sicilië weer gered en terug dankzij je tip Isobuster\r\nMis nu van dezelfde schijf nog wat mooie winterfoto\'s van 2008 maar die zal ik nog eens proberen of anders met de tip van Lange Pier (cgsecurity)\r\ntot zover allen erg bedankt voor de snelle service\r\ngroet.......Homerus
Link naar reactie
Is waarschijnlijk gebeurd door regelmatig er wat bij te zetten.\nNiet meer doen ,dan loop je zulke risico\'s niet.\nCD\'s zijn zo goedkoop dat je beter de gewone R kunt gebruiken. Heb je weer nieuwe foto\'s dan pak je gewoon weer een nieuwe cd waar je alles op zet ,de oude kun je dan als extra backup gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...