Ga naar inhoud

Gevaarlijke stunt: echt of nep?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    113

[QUOTE=Animal;462344]Dat het nep is ,is helemaal niet bekend.\r\nEen klap ,goed ingepakt ,van 30 a 40 km per uur is best te overleven.\r\nAls dit niet zo zouw zijn ,dan zouw vliegen in snelle vliegtuigen en ruimtevaart ook niet mogenlijk zijn ,gebruik van schietstoelen ook niet ,en zouden ALLE race ongelukken (auto of motor) dodelijk zijn.\r\nHet lichaam kan heel wat meer hebben dan je denkt.\r\nDe persoon heeft al een soort matras rond zijn lichaam ,en er gaat ook nog eens de nodige lagen noppenfolie omheen.\r\nDit dempt allemaal behoorlijk ,en doordat hij plat terecht komt worden de krachten gelijkmatig over het gehele lichaam verdeeld.[/QUOTE]\r\n\r\nDaar ga je weer............. je kan een val op een harde grond [B]absoluut niet[/B] met schietstoelen of ruimtevaart vergelijken. Dit nog buiten het feit om dat ze daar [B]drukpakken [/B]gebruiken....\r\nVerder is [B]juist [/B]het feit dat hij [B]plat [/B]neerkomt daarbij een factor waardoor (inwendige) schade [B]vergroot [/B]wordt, want er zijn geen delen van het lichaam die als buffer kunnen dienen zoals bijvoorbeeld wanneer hij eerst op zijn bene of armen terecht komt.\r\nVergelijk je dit wel, dan laat je toch duidelijk blijken totaal geen kaas van deze materie gegeten te hebben.....:rolleyes:
Link naar reactie
[QUOTE]Dat wordt [B]nergens[/B] beweerd!!! Alleen jij leest dat zo !![/QUOTE]\r\n\r\nNee ik lees het niet zo, jij [B]schrijft [/B]het zo.....:rolleyes:\r\n\r\n[QUOTE]Aan de valtijd bereken je de snelheid en de hoogte.[/QUOTE]\r\n\r\nEn als je dit filmpje op halve snelheid afspeelt, dan is het gebouw opeens 2x zo hoog:confused:\r\n\r\nJe bent toch niet blind of zo? je kan toch wel ongeveer een schatting maken hoe hoog dat gebouw is?????
Link naar reactie
[quote=qpc;462358]Nee ik lees het niet zo, jij [B]schrijft [/B]het zo.....:rolleyes:\n \n \n \nEn als je dit filmpje op halve snelheid afspeelt, dan is het gebouw opeens 2x zo hoog:confused:\n \nJe bent toch niet blind of zo? je kan toch wel ongeveer een schatting maken hoe hoog dat gebouw is?????[/quote]\n \nLeer toch eerst eens begrijpend lezen .\nIedereen hier snapt het ,alleen jij blijft volhouden dat het niet klopt .!!!
Link naar reactie
hallo forum leden.\r\n\r\nik lees altijd even het forum door en kom iedere dag op cid.\r\ntoen ik een uurtje geleden begon met het lezen van dit topic dacht ik heej leuk filmpje.\r\nen ik heb me helemaal lam gelachen om jullie met al die theorien.\r\nwel knap dat jullie je daar zo druk om maken :p\r\n\r\ngroetjes:p
Link naar reactie
[QUOTE=fotofreak;462484]hallo forum leden.\r\n\r\nik lees altijd even het forum door en kom iedere dag op cid.\r\ntoen ik een uurtje geleden begon met het lezen van dit topic dacht ik heej leuk filmpje.\r\nen ik heb me helemaal lam gelachen om jullie met al die theorien.\r\nwel knap dat jullie je daar zo druk om maken :p\r\n\r\ngroetjes:p[/QUOTE]\r\n\r\nJe bent niet de enige.:p
Link naar reactie
[QUOTE=fotofreak;462484]hallo forum leden.\r\n\r\nik lees altijd even het forum door en kom iedere dag op cid.\r\ntoen ik een uurtje geleden begon met het lezen van dit topic dacht ik heej leuk filmpje.\r\nen ik heb me helemaal lam gelachen om jullie met al die theorien.\r\nwel knap dat jullie je daar zo druk om maken :p\r\n\r\ngroetjes:p[/QUOTE]\r\nDe \"[B]don\'t do this at home[/B]\" wijsvinger krijgt een erectie :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...