Ga naar inhoud

Windows-Viewer, afbeeldignen draaien,


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nik heb een probleempje.\r\nin de map \"mijn afbeeldingen\" kan je normaal gesproken je foto\"s links of rechtsom draaien als je windows-viewer gebruikt. (had net me pc opnieuw geinstalleerd blabla)\r\nDan word je gevraagd of je dit wel echt wil doen omdat de kwaliteit wordt beinvloedt en of je deze vraag niet meer gesteld wilt hebben .\r\nNu heb ik een keer geklikt dat ik de foto NIET wil draaien en dat ik deze vraag NIET meer gesteld wil hebben...\r\nNu kan ik dus geen enkele foto meer draaien en ik heb geen idee waar ik dit weer kan veranderen want er zijn natuurlijk foto\'s die ik wel wil verdraaien.\r\n\r\nkan iemand mij a.u.b helpen!!\r\n\r\ndankje
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nAls je in [B]Mijn Afbeeldingen [/B]met rechts op een [I][B]thumbnail [/B][/I]klikt kun je kiezen voor [I]Linksom Draaien [/I]of [I]Rechtsom Draaien[/I]. Dat wordt ook zo vastgelegd. Als je dus in het vervolg op dat plaatje/die foto klikt, dan wordt hij gedraaid afgebeeld.\r\n\r\nOm alle plaatjes een slag te draaien moet je ze allemaal selecteren (klik op de eerste, houd de Shift-toets vast en klik op de laatste) en dan via de keuze linksom/rechtsom -onder de rechtermuisknop- goed zetten. \r\n\r\nDit werkt ook via de Verkenner. Zoek je map met foto\'s/plaatjes op; selecteer ze allemaal; klik rechts en bepaal de nieuwe richting.\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie
Dit haal ik uit de Help voor de viewer:\n\n\"[I]Als u een afbeelding draait, verschijnt er een bericht waarin u kunt aangeven of het bericht telkens wanneer u een afbeelding draait en opslaat moet worden weergegeven. Schakel het selectievakje [U]Dit dialoogvenster niet meer weergeven[/U] uit als u de weergave van het bericht wilt uitschakelen. Als u de weergave van het bericht wilt herstellen, houdt u CTRL ingedrukt en klikt u vervolgens op de knop Sluiten[/I]\"
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...