Ga naar inhoud

Slideshow for YouTube 6.3


Aanbevolen berichten

In ComputerIdee nr 07 stond een workshop om met Slideshow for YouTube een \'blitse diashow\' te creeeren. Ik ging enthousiast aan de slag maar nadat ik ik de dia-show klaar had en had geupload, toen kreeg ik de melding: \'The progress couldn\'t be completed succesfully\' Critical Errors: 1 en dan in het Duits(!) \'Beim Hochladen des Videos ist ein Fehler aufgetreten\' gevolgd door \'Multipart must have Atom and media part\'. Wat betekent dit allemaal?? Op YouTube zelf wordt ik niet veel wijzer. Zelfs Amerikanen snappen hier niks van, van die laatste zin. Iemand denkt dat het een fout van YouTube zelf is. Ik heb het ook al op de gewone manier geprobeerd en dan krijg ik de melding dat de video niet geconverteerd kan worden. Dit heb ik ook geprobeerd maar bv bij AVS krijg ik een \'non-active version\', dus alleen een voorbeeld waar ik niks aan heb dus.... Wat is wijsheid?? Wie kan mij hierbij helpen?:confused:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...