Ga naar inhoud

Blu-Ray afspelen via pc op lcd (HDMI)


Aanbevolen berichten

Afgelopen donderdag mijn laptop dell studio 17 binnengekregen.\r\n\r\ner doet zich nu het volgende probleem voor\r\n\r\n\r\n ik krijg de volgende foutmelding als ik een bluray film wil afspelen op mij lcd tv verbonden met een hdmi kabel, en speel de film af met media direct van dell.\r\n\r\n\r\nfailed to initialize content protection (error code =0122)\r\nyou may try te following resolution to solve the problem\r\n1incompatible graphics driver, please make sure yor graphics driver.\r\nplease make sure you graphics driver meet minimum requirement.\r\ncriteria 2 \r\ndo not use dual monitor to playback this movie(clone mode)\r\n\r\nde volgende grafische kaart heb ik er inzitten\r\n\r\nVideokaart 256 MB ATI Mobility RADEON HD 3650 \r\n\r\n\r\nwat moet ik nu precies doen om de film af te kunnen spelen , weet iemand dit?
Link naar reactie
failed to initialize content protection. Ik denk hier dat je LCD scherm niet HDCP-compatible (High-bandwidth Digital Content Protection) is.\r\n\r\nHDCP is het systeem wat HDMI gebruikt als een soort DRM systeem. Met andere woorden, de BluRay schijf is beveiligd met een systeem dat er voor zorgt dat je de schijf niet kan kopiëren (en dus ook niet naar een willekeurige bron kan outputten), net als gewone DVD\'s dat zijn. \r\n\r\nMeer informatie:\r\n[url]http://nl.wikipedia.org/wiki/High-bandwidth_Digital_Content_Protection[/url]\r\n\r\nEr zijn speciale filters op de markt die het HDCP signaal eruit filteren.
Link naar reactie
hallo mensen , bedankt voor het snel reageren .\r\nhet bureaublad op de tv aansluiten is geen probleem, spatscherp beeld \r\nmaar zo snel ik de bluray opstart krijg ik de melding zoals aangegeven in mijn 1e post.\r\n\r\nwat deze melding betreft:\r\ndo not use dual monitor to playback this movie(clone mode)\r\n\r\nmoet ik ook wat aanpassen in de beeldscherm instellingen van de video kaart?\r\n\r\nalgemeen beeldscherm/standaard beeldscherm\r\n\r\nde lcd tv betreft een jvc 32 inch hd ready.\r\n\r\nwaar kan ik die filters vinden en is dit een programmaatje?
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...