Ga naar inhoud

groen beeld bij bewerken video


Aanbevolen berichten

ik wil een video maken van een niet beveiligde dvd.\r\ndat doe ik met pinnacle 12.\r\nik ben er flink druk mee geweest en als ik dan het bewerkte videootje wil opslaan, zodat ik het op youtube kan plaatsen lijkt dit te lukken.\r\nEchter, als het bewerken voldaan is krijg ik een geheel groene video!\r\nweet iemand hoe dit kan???...\r\nIk heb er niet heel veel verstand van, dus ik hoop dat iemand mij een simpel antwoord kan geven?....\r\nik snap er niks van...\r\npfff.\r\n(en word er een beetje gek van...)\r\ngroet udo
Link naar reactie
Ik heb ervaren dat een groen voorbeeldscherm wordt veroorzaakt door een ontoereikende grafische kaart. Ik weet niet of bij jou het voorbeeldscherm groen is of het daadwerkelijk geexporteerde videobestand. In geval van dat laatste is er iets anders aan de hand dan wat ik heb ondervonden.\r\nIn geval van dat eerste zou je de video gewoon moeten kunnen exporteren en zou het resultaat wel gewoon goed moeten zijn, ondanks dat je in pinnacle niets nuttigs meer kunt zien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...