Ga naar inhoud

Moviemaker vraag


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een project gemaakt bestaande uit verschillende foto\'s en korte filmpjes. Daarbij heb ik muziek geplaatst.\r\nNu heb ik aan het einde van mijn project aangegeven dmv een knip, dat de muziek moet stoppen en ook achter het laatste clipje heb ik een knip geplaatst.\r\nNu is het zo dat bij afspelen de muziek wel op tijd stopt, maar de video blijft doorlopen..met niks dus, alleen maar zwart beeld.\r\n\r\nBij het openen van dit project geeft hij ook al aan dat het 4 minuten zal duren terwijl er na 2 minuten al niets meer te zien is:rolleyes:\r\nDe muziek stopt wel op tijd.\r\n\r\nIemand enig idee wat ik fout doe? ik kom er met de helpfunctie ook echt niet uit :confused:
Link naar reactie
Ik kan jouw manier niet geheel nadoen hier, maar ik vermoed dat je op het laatst niet meer moet knippen, maar gewoon verwijderen wat er nog achteraan komt.\n\nSplitsen is niet moeilijk...\n\nLaat je film lopen in het voorvertoonvenster en splits het geluid binnen het venster als volgt:\n\n[ATTACH]14108[/ATTACH]\n\nJe kunt, indien nodig nog met het geluidbestand schuiven. Klik met links onderin het geluidbestand en versleep de blauwe balk die verschijnt...\n\n[ATTACH]14109[/ATTACH]
Link naar reactie
tsja..dat spiltsen dat had ik ook al geprobeerd, maar dan nog geeft hij aan dat de clip ruim 4 min duurt :(\r\nIk snap er echt niks meer van.\r\nVolgens de beschrijving zou je juist aan het begin en het einde moeten knippen.\r\nBij splitsen zou het betekenen dat je er daarna ergens anders mee verder gaat toch?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...