Ga naar inhoud

Probleem met FLV bestand


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,\r\n\r\nIk heb van een website een .flv bestand gedownload (legaal ;)), en wil deze omzetten naar .mpg om hem op een dvd te kunnen zetten. Maar hierdoor kwam ik er achter dat er een fout zit in de video. Als ik hem afspeel gaat alles prima, tot 15 minuten voor het einde (1 uur 25 min. totaal), dan blijft het beeld hangen en de audio speelt door. Het vreemde is als ik hem online bekijk doet hij het wel goed. Ik heb hem al een keer opnieuw proberen te downloaden, en zelfs geprobeerd om hem uit mijn Temorary Internet Files te kopiëren, maar het probleem blijft bestaan.\r\nIemand enig idee hoe dit verholpen kan worden?\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\nDirk
Link naar reactie
[QUOTE=Melvin1;457796]Met wat heb je het omgezet? probeer eens [URL=\"http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/\"]any video converter free.[/URL][/QUOTE]\r\n\r\nTen eerste bedankt voor de reactie! Ik ben er achter gekomen als ik het afspeel met FLV Player dat het beeld niet blijft hangen, dat lag dus aan mijn andere programma (VLC Player). Maar ik kan het bestand nog steeds niet omzetten naar een ander formaat. Als ik het wil openen in Any Video Converter krijg ik de foutmelding: \"Cannot get media information of video file C:\\Documents and Settings\\xx\\xx\\video.flv, insert failed!\"\r\n\r\nHet lijkt er op dat er een fout in het .flv bestand zit, maar toch speelt hij wel gewoon goed af. Misschien nog andere suggesties?\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\nDirk
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;457867]Is het een optie dat je de webmaster vraagt om het bestand? Dan krijg je hem misschien wel onbeschadigd.[/QUOTE]\r\nIk zal de webmaster inderdaad eens een mail sturen. Maar het vreemde is dat hij niet beschadigd lijkt, omdat ie gewoon prima afspeeld.\r\n\r\n[QUOTE=Joman;457845]Zoek eens in Google met de term\r\nsite:computeridee.nl SUPER[/QUOTE]\r\nHet programma SUPER heb ik ook geprobeerd, maar helaas met hetzelfde probleem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...