Ga naar inhoud

Videocamera aansluit op laptop voor live beeld


Aanbevolen berichten

Goedendag,\r\n\r\nIk vroeg mij af of het ook mogelijk is om een videocamera aan te sluiten op de laptop? De reden hiervoor is dat ik zelf aan atletiek doe en wij met onze groep direct naar een poging van bijv. verspringen - op groot beeld kan zien wat goed is en fout. \r\n\r\nIs hier een progamma voor? - Ik heb gegoogled maar niet gevonden - misschien kijk ik niet goed!?\r\n\r\nDus mijn vraag is: Kan ik mijn videocamera aansluiten voor \'live\'beeld en is er een progamma dat ik het kan terugspoelen enzv? ( Camera: Canon FS 100 - Laptop: Acer Aspire 5920G )\r\n\r\nAlsvast hartelijk dank voor uw reactie!\r\n\r\n\r\nHans
Link naar reactie
[quote=linecrest;457961]Hi arvak,\nwaarom gebruik je geen projecter?\nsluit je camera daarop aan,en je kan opnemen en direct zien op groot scherm wat je goed en fout doet!\n \nGrtjs:cool:[/quote]\nWerkt ook al niet echt in een goed verlichte ruimte ,,want dat is waar atletiek zich afspeeld.\nGewoon een stevige video monitor mee nemen lijkt mij de enige goede oplossing.\nDesnoods zelf een lcd monitor(met video ingang of scart) inbouwen in een aluminium koffer ,zodat hij gemakkelijk is te transporteren en minder kwetsbaar is.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;457980]Werkt ook al niet echt in een goed verlichte ruimte ,,want dat is waar atletiek zich afspeeld.\r\nGewoon een stevige video monitor mee nemen lijkt mij de enige goede oplossing.\r\nDesnoods zelf een lcd monitor(met video ingang of scart) inbouwen in een aluminium koffer ,zodat hij gemakkelijk is te transporteren en minder kwetsbaar is.[/QUOTE]\r\nDaar heb je dan ook weer een punt:rolleyes:!\r\n\r\nArvik,alle nodige software geinstalleerd?Zowel van de webcam als van\r\nje programma voor de \"live\" beelden?\r\n\r\nGrtjs :cool:
Link naar reactie
[QUOTE=linecrest;458147]Daar heb je dan ook weer een punt:rolleyes:!\r\n\r\nArvik,alle nodige software geinstalleerd?Zowel van de webcam als van\r\nje programma voor de \"live\" beelden?\r\n\r\nGrtjs :cool:[/QUOTE]\r\n\r\nik heb nu webcamXP geinstalleerd - Mijn videocamera heeft niet echt software er bij gekregen alleen zo\'n bewerkingsprogamma\'tje, maasr ik moet toch deze ook als externe webcam kunnen gebruiken? - Mijn interne webcam werkt wel op webcamXP - maar mijn andere externe niet. Zie ik iets over het hoofd?\r\n\r\nMijn camera heeft mic, AV OUT en USB ingang.\r\n\r\nNog een keer hartelijk dank voor jullie reply\'s\r\n\r\n\r\nHans,
Link naar reactie
het is wel degelijk een webcam?want de ene keer babbel je over je camera en andere keren over je webcam,:rolleyes:\r\nals het over je externe webcam gaat:\r\n-wordt je webcam ondersteunt door windows (wat normaal wel moet zijn)?\r\n-je software van je webcam er nog eens verwijderen,pc heropstarten en opnieuw installeren\r\nGrtjs:cool:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...