Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[QUOTE=JohnL;456997]Gokje, je bent daar een videobestand op aan het zetten? AVI of MKV of zo? Dan is de stick waarschijnlijk geformatteerd als FAT32, en dan heb je te maken met een maximum bestandsgrootte van ca. 4 GB.[/QUOTE]\r\n\r\nAch, dat had ik natuurlijk moeten melden.....nee, ik probeerde mijn doc. te back-uppen denk ik ook dat de stick geformatteerd is als FAT32. Kan je mij dat uitleggen of is dat niet handig om dat hier te doen? :)\r\nIk kan daar niets aan veranderen?
Link naar reactie
Misschien ligt het aan mij, maar ik weet nog niet wat ik kan doen om van die 4gb naar 8 gb te komen? Ik hoop dat iemand mij dat kan/wil uitleggen.\r\nAlvast bedankt! :)\r\nMisschien moet ik er nog bijvertellen dat wat Ricky heeft geadviseerd ik geen zinnig iets van kan maken, maar dat ligt aan mij! Ik ben dus een echte leek..... :)
Link naar reactie
Download en installeer HP USB Disk Storage Format Tool - v2.1.8 :\n\n[url]http://files.extremeoverclocking.com/file.php?f=197[/url]\n\nSluit de USB stick aan en open het programma.\n\nVoor File System kies NTFS ( i.p.v. FAT of FAT 32 )\n\nVink aan Quick Format en klik aan Start.\n\nDe PC zal nu +/- 8 GB herkennen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...