Ga naar inhoud

Pc recorder


Aanbevolen berichten

Weet iemand een goed programma,\r\nmet goed tot de beste beeldkwaloteit,\r\nwaarmee je het beeld van wat er op je pc gebeurt kunt\r\nopnemen, maaaar ook het geluid wat zich op de pc afspeelt.\r\nIk ken wel wat progs waarmee je het beeld kunt opnemen, maar \r\ndan kan je alleen geluid via een microfoon opnemen en dat wil ik niet.\r\n\r\nBvd
Link naar reactie
had een berichtje gestuurd naar iemand, hier de reactie\r\n[QUOTE][quote=turn]hoi, \r\nweet jij toevallig hier een antwoord op \r\n[URL]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=55953[/URL]\r\nmisschien had je \'m al gezien.\r\n\r\nik heb hier snagit maar bij geluid geeft ie een foutmelding dus kan ik niet testen wat voor geluid er mee gaat.\r\nen ik dacht dat jij ook snagit gebruikte.\r\n\r\ngr\r\nTurn[/quote]\r\n\r\nHoi...\r\n\r\nIk had de vraag nog niet gezien.\r\nIk heb het even uitgeprobeerd, maar het geluid van de geluidskaart wordt niet gecaptured.\r\nUit de help:\r\n[QUOTE][B]Note[/B]: Your computer must have a [COLOR=#ffffff]sound[/COLOR] card and an attached microphone. [/QUOTE]\r\n\r\nDeze zou het wel moeten kunnen: [url]http://www.thesilver.net/[/url]\r\n\r\n[QUOTE[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=3][COLOR=#0066cc][B]Record what you hear from your speakers [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][QUOTE]\r\n\r\nmaar ik ken het programma niet....[/QUOTE]\r\n\r\n\r\ndus snagit hoef je ook niet te proberen, misschien is die the silver iets??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...