Ga naar inhoud

Oude Window media player updates


Aanbevolen berichten

Waneer ik kijk via windows in \"de momenteel geinstalleerde software\". Dan zie ik dat er ook diverse oude beveiligings updates staan voor Windows Media player.\r\n\r\nIk heb versie 9. \r\nDoch ik zie updates staan voor 6,4 en 7,1 en sommige zonder versie nummer. \r\nVertragen die oude updates mijn pc bij b.v. het opstarten? Is het ok om die oude updates te verwijderen?\r\n\r\nAlvast bedankt.\r\n\r\nAlbert
Link naar reactie
[QUOTE=albertos;456837]Vertragen die oude updates mijn pc bij b.v. het opstarten? [/quote]\r\nNee\r\n\r\n[QUOTE=albertos;456837]\r\nIs het ok om die oude updates te verwijderen?\r\n[/QUOTE]\r\nDat hangt er van af wat die updates doen. Als deze ook door Media Player 9 worden gebruikt, dan zullen ze weer opnieuw worden aangeboden via Windows Update. Ik zou ze lekker laten staan. Als er een KB-nummer bij vermeld staat, kun je eventueel bij Microsoft nazoeken waar de updates voor dienen en aan de hand daarvan de conclusie trekken of je ze wilt houden of weg kunt doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...