Ga naar inhoud

Analoge beveiligingsbeelden opnemen op de laptop


Aanbevolen berichten

Beste forumleden,\r\n\r\nik heb een beveiligingscamara waarvan ik de beelden nu wel kan vastleggen op video, maar die ik graag wil vastleggen op mijn pc.\r\n\r\nAan de ontvanger van mijn beveiligingscamera zitten een rode en gele tulpstekker.\r\n\r\nIk heb mij laten informeren dat iets dergelijks zou moeten lukken met een Pinnacle Dazzle apparaatje. Dat ik daarin de beveiligingscamera kan aansluiten, dat de Dazzle in de USB-poort van mijn laptop kan en dat de software de mogelijkheden heeft om beelden op te nemen.\r\n\r\nNu zijn er volgens mij meerdere Dazzle\'s en ik weet niet of dit gaat lukken en zo ja met welk apparaatje.\r\n\r\nHeeft iemand ervaring met de Dazzle?\r\nGaat dit voor mij werken?\r\nOf zijn er andere mogelijkheden bekend?\r\n\r\nAlvast bedankt voor jullie reactie.\r\n\r\nfantasy
Link naar reactie
Als je je camera kunt verbinden door je video-uit naar je PC kun je met een video-capturecard zoals de Dazzle maar ook een TV-kaart (USB,PCI,Firewire) je beeld doorlussen naar je PC.Opslaan van videobeelden vreet ruimte en je PC zal er niet sneller van worden,want het binnenhalen van real-time video belast je systeem enorm.Volgens mij zijn alle Dazzle\'s geschikt voor wat jij wilt.I.M.O.O. Pinnacle producten zou ik links laten liggen ivm. slechte support en waardeloze updates.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...