Ga naar inhoud

avi+srt+branden in een programma


Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nben al \'n paar maanden aan het zoeken naar een programma dat avi en losse srt in een keer op een dvd kan branden zodat de srt ingebakken zit. Ik weet dat het kan met Nero, tenminste; als ik de avi en srt bestanden naar \"dataschijf\" van Nero sleep, maar dan is de video niet af te spelen op een stand alone dvd-speler. \r\nNu doe ik avi en srt inbakken met Winavi videoconverter en daarna branden met Nero 6.\r\nDat is niet alleen dubbel werk, maar de kwaliteit gaat toch ook wel achteruit.\r\nWie weet wat?\r\n\r\nHeee, bij voorbaat bedankt!
Link naar reactie
Ben lekker bezig geweest maar ik ben er nog niet achter dat/of convertxtodvd in een keer avi en losse srt op een dvd brand of dat ik eerst srt moet inbakken en dan pas branden.\r\nVerder heeft de link van fireman39 ook mij nog een interessante optie gegeven, n.l. dat ik ook een dvd speler kan kopen die ook avi en divx leest. Dat zou helemaal makkelijk zijn. \r\n(Zet ik 5 avi-films op een dvd)\r\nVerschillende mogelijkheden voor mij. (Ook Santa ga ik nakijken) Dus.......nogmaals bedankt.\r\nHier kom ik wel uit!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...