Ga naar inhoud

video pinnecle


Aanbevolen berichten

wil help mij heb een sony video camcorder de sony HDR-SR11 heb schitteren beelden gemaakt van onze vakantie maar kan heb niet bewerken met pinnecle 9 of 11 super plus heb alles al geprobeerd als ik hem aansluit op mijn pc kan ik hem alleen bewerken met het meegeleverde sony cd maar ik wil heb met pinnecle bewerken .mijn pc vrij nieuw een HP of mijn laptop een sonny geef steeds aan geen dat hem mijn camcorder niet kan en dat ik naar een 1394 aansluiting moet maar die heb ik niet op die camera
Link naar reactie
Hey van donk,\r\nje kunt geen video-opnamen bewerken als je de videobeelden niet op de pc staan hebt!!\r\n\r\nImporteer je videobeelden en eventueel de foto\'s die je ermee gemaakt hebt naar je pc-laptop met de bijgeleverde software van sony,\r\n\r\nals dit gebeurt is, kun je de video bewerken met eender welk progje,dus ook pinnacle ;)\r\n\r\nselecteer dan vanuit pinnacle de map waarin je de bestanden geimporteert hebt en bewerken maar:D,\r\n\r\nWat wel kan zijn is dst je dit bestandstype(MP4 vermoed ik) niet kan gebruiken in pinnacle omdat je een activeringssleutel moet aanschaffen(kopen) om dit formaat te kunnen gebruiken:neutral:\r\n\r\nGrtjs:cool:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...