Ga naar inhoud

hdd camera en pinnacle studio version 9


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een panasonic hdd camera gekocht en ik heb pinnacle studio version 9 voor de bewerking.\r\nJammer genoeg wordt de camera niet herkend door dit programma en kan ik de films dus niet afladen?\r\nKent iemand de oorzaak?\r\nEr is wel een programma HD WRITER bijgeleverd,waarmee ik wel kan afladen,maar deze bestanden kan ik dan niet openen in pinnacle.\r\nIk heb dan geprobeerd deze bestanden om te zetten naar mpeg,dat lukt.\r\nDan kan ik de film wel openen in pinnacle,maar dan ben ik het geluid kwijt.\r\nHet liefst zou ik dus meteen afladen in pinnacle,maar hoe?\r\n\r\nDank.
Link naar reactie
[QUOTE=RDCMrT;454980]waarschijnlijk verwijderd bij het omzetten de audio uit het bestand.\r\n\r\nIk ken het programma zelf niet, maar kijk even voor de zekerheid in de opties of er iets staan van originele audio behouden of iets dergelijks.\r\n\r\nsuc6[/QUOTE]\nDit kan de reden niet zijn,want als ik de film open met dvd player dan is er wel geluid.\r\nIk kan trouwens ook geen opties vinden,er is enkel 1 knop\'save as mpeg\'.\r\n\r\nKelly
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...